Documentatiile de actualizare a numerelor cadastrale sunt intocmite in situatia in care datele tehnice aferente imobilului respectiv sufera modificari (ex. schimbarea adresei postale) . In general documentatiile de actualizare a numerelor cadastrale sunt de doua tipuri : 

 Date tehnice 

Acte necesare

  • Dacă adresa imobilului a fost modificată
  • Adresa de nomenclatura stradală – copie legalizată 

Dacă una sau mai multe construcții au fost demolate

  • Autorizaţie de demolare – copie legalizată
  • Proces verbal de recepţie la finalizarea lucrărilor. Acesta trebuie să fie semnat şi ştampilat de un reprezentant al autorităţii emitente a autorizaţiei. Recepţia între beneficiar şi firma executantă nu este valabil. 

Dacă una sau mai multe construcții au fost extinse sau supraetajate

  • Autorizaţie de extindere – copie legalizată
  • Proces verbal de recepţie la finalizarea lucrărilor. Acesta trebuie să fie semnat şi ştampilat de un reprezentant al autorităţii emitente a autorizaţiei. Procesul verbal de recepţie realizat între beneficiar şi firma executantă nu este valabil 
  • Pe lângă documentele specifice fiecărui caz mai sunt necesare :
  • Extras de carte funciară pentru informare (nu mai vechi de 1 lună)
  • Copie documentaţie cadastrală.
  • Cereri tip
  • Copii acte identitate proprietari. 

Termen de execuție

  • 4-5 zile lucrătoare 

Termen de avizare a documentației de către oficiul de cadastru

  • 15 zile lucrătoare (regim normal) sau 5 zile lucrătoare (regim urgență) 

Taxe OCPI

  • In regim normal 60 de lei, iar in regim de urgență 300 de lei. 

Documente predate

  • Încheiere de intabulare ;
  • Extras de carte funciară pentru infomare ;
  • Plan de amplasament şi delimitare a imobilului