Documentatiile de actualizare a numerelor cadastrale sunt intocmite in situatia in care datele tehnice aferente imobilului respectiv sufera modificari (ex. schimbarea adresei postale) . In general documentatiile de actualizare a numerelor cadastrale sunt de doua tipuri :
Date tehnice
Acte necesare
- Dacă adresa imobilului a fost modificată
- Adresa de nomenclatura stradală – copie legalizată
Dacă una sau mai multe construcții au fost demolate
- Autorizaţie de demolare – copie legalizată
- Proces verbal de recepţie la finalizarea lucrărilor. Acesta trebuie să fie semnat şi ştampilat de un reprezentant al autorităţii emitente a autorizaţiei. Recepţia între beneficiar şi firma executantă nu este valabil.
Dacă una sau mai multe construcții au fost extinse sau supraetajate
- Autorizaţie de extindere – copie legalizată
- Proces verbal de recepţie la finalizarea lucrărilor. Acesta trebuie să fie semnat şi ştampilat de un reprezentant al autorităţii emitente a autorizaţiei. Procesul verbal de recepţie realizat între beneficiar şi firma executantă nu este valabil
- Pe lângă documentele specifice fiecărui caz mai sunt necesare :
- Extras de carte funciară pentru informare (nu mai vechi de 1 lună)
- Copie documentaţie cadastrală.
- Cereri tip
- Copii acte identitate proprietari.
Termen de execuție
- 4-5 zile lucrătoare
Termen de avizare a documentației de către oficiul de cadastru
- 15 zile lucrătoare (regim normal) sau 5 zile lucrătoare (regim urgență)
Taxe OCPI
- In regim normal 60 de lei, iar in regim de urgență 300 de lei.
Documente predate
- Încheiere de intabulare ;
- Extras de carte funciară pentru infomare ;
- Plan de amplasament şi delimitare a imobilului